Darmowa dostawa od 300zł

Regulamin

I. Informacje ogólne

Właścicielem sklepu internetowego lupico.pl jest LUPICO Paweł Łukowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą LUPICO z siedzibą w Sławie, ul. Obrońców Pokoju 3B, NIP: 9251698994.
Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową sztucznych choinek oraz oświetlenia choinkowego za pośrednictwem sieci Internet. Postanowienia niniejszego regulaminu dotyczące pkt V „Zwroty i reklamacje” mają zastosowanie wyłącznie do zamawiających będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) k.c., a więc do osób dokonujących zakupu niezwiązanego bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.

II. Dane kontaktowe

Biuro Obsługi Klienta – telefon kontaktowy: 608 743 636, czynny w dni robocze w godzinach od 9:00 do 18:00.

III. Składanie i realizacja zamówień

  1. Zamówienia w Sklepie mogą składać osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych (dalej „Zamawiający”).
  2. Zamówienia na oferowane produkty można składać za pośrednictwem strony internetowej lupico.pl, poprzez wypełnienie formularza zamówienia. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzymuje e-mail potwierdzający dotarcie zamówienia do Sklepu.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym lupico.pl stanowi prawnie wiążącą umowę sprzedaży pomiędzy LUPICO Paweł Łukowski a Zamawiającym.
  4. Zamówienia realizowane są w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 9:00 do 18:00.
  5. Każde zamówienie zostanie potwierdzone drogą elektroniczną przez Biuro Obsługi Klienta. W przypadku przedpłaty, zamówienie jest realizowane po potwierdzeniu dokonania płatności.
  6. Zamawiający w formularzu zamówienia wskazuje:
    • Zamawiany towar,
    • Adres dostawy,
    • Sposób dostawy,
    • Sposób płatności.
  7. Czas realizacji zamówienia wynosi:
    • W przypadku płatności „za pobraniem” – 1 dzień roboczy od otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia.
    • W przypadku płatności przelewem (przedpłata) – 1 dzień roboczy od potwierdzenia wpływu płatności na rachunek bankowy Sklepu.
  8. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Zamawiającego. Przewidywany czas dostawy wynosi 1 dzień roboczy.
  9. Koszty dostawy pokrywa Zamawiający i są one uzależnione od wybranego sposobu dostawy i płatności.
  10. Zamówiony towar dostarczany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  11. Koszt dostawy wynosi odpowiednio:
    • 20,00 zł w przypadku płatności przelewem (przedpłata),
    • 30,00 zł w przypadku płatności „za pobraniem”.
  12. Ceny produktów w Sklepie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  13. Za obowiązujące uznaje się ceny z chwili złożenia zamówienia, widoczne przy zdjęciu lub opisie produktu.
  14. Promocje w Sklepie nie łączą się, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej. Sprzedaż promocyjna i wyprzedaże dotyczą ograniczonej liczby towarów i realizowane są według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień.
  15. W przypadku braku towaru na magazynie Zamawiający zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub elektroniczną i zaproponowane zostaną alternatywne rozwiązania.
  16. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnie podanym adresem dostawy przez Zamawiającego.
  17. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu: paragon fiskalny lub faktura VAT.

IV. Formy płatności

  1. Zamawiający ma możliwość wyboru następujących form płatności:
    • Za pobraniem (przy odbiorze) – Zamawiający płaci za towar i dostawę kurierowi.
    • Przelewem bankowym na konto sklepu, e-przelewem lub kartą kredytową. Transakcje obsługuje system płatności Tpay.
  2. Wszystkie płatności dokonywane są w polskich złotych. W przypadku płatności wykonanej z rachunku prowadzonego w walucie obcej, zwrot należności zostanie zrealizowany w polskich złotych.

V. Zwroty i reklamacje

  1. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową można zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: lupico@lupico.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać opis niezgodności oraz dokument potwierdzający zakup towaru w Sklepie.
  3. Po potwierdzeniu przyjęcia reklamacji przez Biuro Obsługi Klienta, reklamowany towar należy odesłać na adres: LUPICO Paweł Łukowski, ul. Obrońców Pokoju 3B, 67-410 Sława.
  4. Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania i powiadamia Zamawiającego o sposobie jej rozstrzygnięcia.
  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep naprawi lub wymieni towar na nowy lub zwróci Zamawiającemu wartość towaru w ciągu 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.
  6. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
  7. Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym, wraz z dowodem zakupu, odesłany na adres Sklepu (LUPICO Paweł Łukowski, ul. Obrońców Pokoju 3B, 67-410 Sława). Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  8. Jeśli stan zwracanego towaru nie budzi zastrzeżeń, zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni na wskazane konto bankowe lub przekazem pocztowym.
  9. Uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową nie wyłączają możliwości dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.

VI. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest LUPICO Paweł Łukowski, ul. Obrońców Pokoju 3B, 67-410 Sława, NIP: 9251698994.
  2. Dane osobowe podane przez Zamawiającego są przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu RODO.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom świadczącym usługi w zakresie dostawy zamówienia, obsługi płatności, księgowości, IT itp.
  5. Zamawiający ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu.

VII. Zmiany Regulaminu

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie ze względu na zmiany w przepisach prawa, sposoby płatności lub dostawy.
  2. Klienci zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji na stronie lupico.pl.
  3. Zmiany w Regulaminie stają się skuteczne po 7 dniach od ich opublikowania.
  4. Zamówienia złożone przed zmianą Regulaminu będą realizowane na dotychczasowych warunkach.

Zobacz dekoracje naszych

Klientów

Zostań z nami na

Dłużej